Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου προσφέρει στις φοιτήτριες και τους φοιτητές του όλα τα απαραίτητα εφόδια για να σταδιοδρομήσουν στις επιχειρήσεις και τον Δημόσιο τομέα και ακόμη περισσότερο να παράγουν νέα γνώση και πρωτοπόρες ιδέες.
Το φοιτητοκεντρικό πρόγραμμα σπουδών του ΤΔΕ συνδυάζει παραδοσιακά και καινοτόμα αντικείμενα της διοίκησης, δίνοντας σε όλους και όλες τη δυνατότητα να διαμορφώσουν τη «δική» τους ακαδημαϊκή διαδρομή. Σε αυτή την πορεία σημαντικό ρόλο παίζουν οι ειδικεύσεις που αντανακλούν όλους τους σημαντικούς τομείς της διοίκησης εκτεινόμενοι από τη διοίκηση, το μάρκετινγκ, τη λογιστική και τη χρηματοοικονομική μέχρι τον ψηφιακό μετασχηματισμό και καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη.
Ειδικεύσεις Σπουδών
- Διοίκηση
- Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη
- Λογιστική
- Μάρκετινγκ
- Χρηματοοικονομική
- Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Καινοτομία
Διοίκηση
Επιχειρηματικότητα και Βιώσιμη Ανάπτυξη
Η ειδίκευση της Επιχειρηματικότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης έχει ως αποστολή την παροχή γνώσης στους τομείς της βιώσιμης ανάπτυξης, των οικογενειακών επιχειρήσεων, του e-Επιχειρείν και της σύνδεσης της τοπικής επιχειρηματικότητας με τις ΜΜΕ. Οι γνωστικές αυτές περιοχές καλύπτονται από τα αντίστοιχα μαθήματα που προσφέρονται στην ειδίκευση τα οποία εμβαθύνουν με συστηματικό τρόπο σε κρίσιμα ζητήματα του τομέα της επιχειρηματικότητας. Παραδείγματα των θεμάτων που παρουσιάζονται είναι οι αρχές και τα προγράμματα της βιώσιμης ανάπτυξης, ο ρόλος των οικογενειακών επιχειρήσεων στην οικονομία, οι συνιστώσες της ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην τοπική αναπτυξιακή διαδικασία κ.ά. Οι φοιτήτριες/φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις στον τομέα της επιχειρηματικότητας και της βιώσιμης ανάπτυξης, σημαντικό εφόδιο για όσους/όσες επιθυμούν να αναλάβουν ή να συμμετέχουν στο σχεδιασμό επιχειρηματικών δράσεων.
Λογιστική
Η ειδίκευση της Λογιστικής έχει ως αποστολή την παροχή γνώσης στους τομείς της χρηματοοικονομικής λογιστικής, διοικητικής λογιστικής, ελεγκτικής και εταιρικής διακυβέρνησης. Οι γνωστικές αυτές περιοχές καλύπτονται από τα μαθήματα που προσφέρονται στην ειδίκευση τα οποία έχουν περιεχόμενο ευθυγραμμισμένο με τις διεθνείς εξελίξεις και τις ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων και οργανισμών. Παραδείγματα των θεμάτων που παρουσιάζονται είναι η ανάλυση της οικονομικής πληροφορίας που χρησιμοποιεί η Διοίκηση για το σχεδιασμό και τον έλεγχο της επιχείρησης, η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου αρχών και μεθόδων διενέργειας εσωτερικών και εξωτερικών ελέγχων, οι αρχές και το θεσμικό πλαίσιο της Εταιρικής Διακυβέρνησης, ειδικά θέματα κοστολόγησης, αποτίμησης, επενδύσεων, χρηματοδότησης κ.ά. Οι φοιτήτριες/φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν σε κρίσιμα θέματα του γνωστικού αντικειμένου της λογιστικής ώστε να μπορούν να διεκδικήσουν θέσεις σε ένα δυναμικό εργασιακό περιβάλλον όπως αυτό του λογιστικού-ελεγκτικού επαγγέλματος.
Μάρκετινγκ
Η ειδίκευση του Μάρκετινγκ έχει ως αποστολή την παροχή γνώσης στους τομείς του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, του ψηφιακού μάρκετινγκ, της έρευνας μάρκετινγκ και της συμπεριφοράς καταναλωτή. Οι γνωστικές αυτές περιοχές καλύπτονται από τα αντίστοιχα μαθήματα που προσφέρονται στην ειδίκευση τα οποία εμβαθύνουν με συστηματικό τρόπο σε κρίσιμα ζητήματα του τομέα του Μάρκετινγκ. Παραδείγματα των θεμάτων που παρουσιάζονται είναι ο ρόλος και η σημασία που έχει η χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο μάρκετινγκ, η σύνδεση της έρευνας αγοράς με τη διοίκηση του μάρκετινγκ και οι βασικές μεθοδολογίες αυτής, οι προτιμήσεις και οι διεργασίες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά και τη διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών, οι τεχνικές ανάλυσης των επιχειρηματικών προβλημάτων κ.ά. Οι φοιτήτριες/φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση και κατάλληλες δεξιότητες στον τομέα του Μάρκετινγκ, οι οποίες θα συμβάλλουν στην περαιτέρω εξέλιξή τους στο γνωστικό αντικείμενο.
Χρηματοοικονομική
Η ειδίκευση της Χρηματοοικονομικής έχει ως αποστολή την παροχή γνώσης στους τομείς της διεθνούς χρηματοοικονομικής, διαχείρισης χαρτοφυλακίου, διαχείρισης κινδύνου και του χρηματοπιστωτικού συστήματος. Οι γνωστικές αυτές περιοχές καλύπτονται από τα αντίστοιχα μαθήματα που προσφέρονται στην ειδίκευση τα οποία εμβαθύνουν με συστηματικό τρόπο σε κρίσιμα ζητήματα του τομέα της χρηματοοικονομικής. Παραδείγματα των θεμάτων που παρουσιάζονται είναι η αποτελεσματικότητα των αγορών κεφαλαίου και χρήματος, η διαχείριση του χρηματοοικονομικού κινδύνου, οι τεχνικές σχηματισμού χαρτοφυλακίου, η δομή του διεθνούς νομισματικού συστήματος, οι μηχανισμοί εμφάνισης νομισματικών κρίσεων, ο ρόλος του χρηματοπιστωτικού συστήματος στην οικονομία, εναλλακτικές μορφές χρηματοδότησης κ.ά. Οι φοιτήτριες/φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν εξειδικευμένη γνώση στον τομέα της χρηματοοικονομικής, καθώς και το απαραίτητο υπόβαθρο που θα ενισχύσει τη δυνατότητα ανεύρεσης εργασίας και επαγγελματικής ανέλιξης σε αντίστοιχες θέσεις στην αγορά εργασίας.
Ψηφιακός Μετασχηματισμός & Καινοτομία
Η ειδίκευση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Καινοτομίας έχει ως αποστολή την παροχή γνώσης στους τομείς της διαχείρισης ηλεκτρονικών υπηρεσιών, της τεχνολογικής καινοτομίας και στρατηγικής, των επιχειρησιακών διαδικασιών και τρισδιάστατων κατασκευών και των πληροφοριακών συστημάτων διοίκησης. Οι γνωστικές αυτές περιοχές καλύπτονται από τα αντίστοιχα μαθήματα που προσφέρονται στην ειδίκευση τα οποία εμβαθύνουν με συστηματικό τρόπο σε κρίσιμα ζητήματα του τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Παραδείγματα των θεμάτων που παρουσιάζονται είναι το πλαίσιο ανάλυσης και σχεδιασμού ηλεκτρονικών υπηρεσιών, οι αλλαγές που φέρνει στην κοινωνική και οικονομική ζωή η τρισδιάστατη εκτύπωση, η περιγραφή της συστηματικής διαχείρισης πόρων γνώσης (πληροφορίες, ικανότητες, δεξιότητες) ως μέρος ευρύτερων διαδικασιών διαχείρισης καινοτομίας, η στρατηγική διάσταση των Πληροφοριακών Συστημάτων κ.ά. Οι φοιτήτριες/φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν σε κρίσιμα θέματα του γνωστικού αντικειμένου του ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας, αποκτώντας τα κατάλληλα εφόδια ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις ενός ταχέως μεταβαλλόμενου περιβάλλοντος.
Ανακοινώσεις τμήματος
-
Προσοχή: Αλλαγή αίθουσας μαθήματος "Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ"
10 October 2024 | 05:45 am
-
Αλλαγή αίθουσας μαθήματος "Τοπική Επιχειρηματικότητα και ΜΜΕ "
9 October 2024 | 12:14 pm
-
Αλλαγή αίθουσας μαθήματος "Τοπική Επιχειρηματικότητα και ΜΜΕ "
9 October 2024 | 12:08 pm
-
Μεταφορά μαθήματος "Διαχείριση Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών"
9 October 2024 | 10:37 am
-
Ενημέρωση για το μάθημα "Εισαγωγή στην Κοστολόγηση"
8 October 2024 | 11:06 am